Dané gaat mee met Villa Ramon  - Stichting Zorgwiel

Hallo mijn naam is Dané en mijn moeder werkt op de Villa Ramon.

Zondag 14 juni ben ik met mijn moeder meegegaan toen ze mocht werken. Nou ja werken alle bewoners waren uitgenodigd om te komen brunchen in Elst. Elst bestaat 1300 jaar en daarom hadden zij 1300 mensen uitgenodigd om dat te vieren. Ik vond zelf de brunch heel leuk, lekker en goed georganiseerd. Er werd eerst nog een kleine toespraak gehouden en daarna mochten we aanvallen. De hoofdsponsors waren: Bakker Bart en de Jumbo. Er was heel veel lekker eten bijvoorbeeld: broodjes, croissantjes, mini kaas  en saucijs broodjes, smoothies, fruit. Er was zelfs een omgebouwde caravan waar je foto’s kon maken. Ook kon je op de foto met een olifant  die een t ’shirt droeg van de Jumbo.
 

Groetjes Dané