Hoera! Ons Huis bestaat 25 jaar!
Hoera Ons Huis 25 jaar! Op 18 mei bestond Ons Huis 25 jaar. Dit hebben we gevierd met de bewoners, ouders, broers/zussen, vrijwilligers en begeleiders. Het was een geslaagde dag. Er is geproost, gegoocheld, muziek gemaakt en er stond een frietkar. Ook hebben we een prachtige Qwiek up gekregen waarmee we prachtige beelden en filmpjes kunnen projecteren! En is onze prachtige chill kamer onthuld, hier kunnen we heerlijk ontspannen, genieten van mooie lampen, muziek, filmpjes en rust.
