Ons Huis naar FunPop
Het was een groot feest en ondanks de hitte, heeft iedereen enorm genoten. De dag begon al vroeg met een gezellige autorit naar Horst. De hele dag hebben we gedanst, gezongen en goed gesmeerd ;). Na alle fanatieke bewegingen was het tijd voor een heerlijk frietje met snack bij Camillia. Hier konden we even uitrusten voordat we weer terug gingen naar Uden. Kortom, het was een topdag met deze funpoppers!’




