Ons Huis naar Special Olympics - Stichting Zorgwiel

Op 12 & 13 & 14 juni waren weer de Special Olympics in Haarlem.
Ook van Ons Huis waren er 5 bewoners die hier fanatiek aan mee deden.  Thijs (Gouden medaile en de 4e plek), Jitske (Gouden medaile), Thomas (Goud en Zilver) en Gisela (5e & 6e plek) gingen samen het water in en vielen in de prijzen. Eljo klom op zijn paard Henk en ook hij kwam met een mooie gouden medaille thuis. Voor Gisela was het nog eens extra leuk omdat zij op vrijdag 12 juni jarig was en zij vol trots het bord van Brabant mocht dragen bij de opening met een feestmuts op. Ouders hadden een huisje geregeld in de buurt, zodat ze niet op en neer hoefden te rijden. Zondag kwam iedereen moe, maar voldaan weer terug naar Uden. Vol met verhalen en natuurlijk heel trots op hun prijzen. Wat zijn we trots op onze kanjers en feliciteren ze hartelijk!